Returnering
Her er kort fortalt, hvordan du kan benytte din fortrydelsesret hos os på den letteste måde. Du kan læse mere i vores handelsbetingelser under Fortrydelsesret. Som forbruger har du 60 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 60 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Varerne skal returneres i uændret stand for at du som kunde kan modtage fuld kredit. Eventuelle omkostninger, der opstår ved returnering af varerne, afholdes af køberen. Vi tilbyder ikke noget fri retur som en del af vores miljøtænkning. Det er dig som kunde, der er ansvarlig for, at pakken når frem til os, derfor anbefaler vi, at pakken sendes med sporing. Når vi modtager din pakke, kontrollerer vi produkterne og krediterer dig derefter med det, der blev returneret til os.
Sådan returnerer du din ordre:
1. Log ind på hjemmesiden.
- hvis du er på en computer
- hvis du er på mobil
2. Klik på retur.
- Start med at oprette en retursag.
- Vælg den ordre du vil returnere.
- Vælg hvilke produkter der skal returneres. Udfyld mængde og årsager.
- Efterlad en besked, hvis det er nødvendigt (valgfrit).
- Klik fortsæt og du er færdig!
3. Du modtager en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget din retursag. Kort efter vil du modtage endnu en e-mail med et link. Klik på linket og udskriv din returlabel. Placer dette på din pakke og returner pakken til dit posthus. Brug returlabel og aflever din pakke. Mere information om, hvordan du indsender din pakke nedenfor.
BEMÆRK! For at foretage en korrekt returnering skal du registrere returneringen online, inden du returnerer din ordre.
Sådan afleverer du din pakke:
Når du har registreret din returnering online, skal du forberede din pakke. Udskriv og brug den returlabel, du har modtaget på e-mail. Aflever pakken hos dit nærmeste postombud.
Returneringsgebyret på 45 kr vil blive trukket fra din refund.
Brug samme æske som du modtog produkterne i. Sørg for at den er forsvarligt forseglet, så produkterne leveres i god stand.
Har du modtaget det forkerte produkt, eller er dit produkt gået i stykker? Har du brug for at klage, så kontakt info@beslagonline.dk, så hjælper vores kundeservice dig videre.
Følgende adresse gælder ved returnering:
Beslag Online
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige
Reklamationsret
I tilfælde af fejl eller mangler i forbindelse med Beslag Onlines produkter, skal det påpeges inden for en rimelig tid, efter at den mulige fejl er opdaget. Det er kundens ansvar at vise fejlen og forklare, hvordan fejlen opstod. Hvis du opdager en fejl, skal du kontakte Beslag Online så hurtigt som muligt. Generelt kan du kun gøre krav på en fejl, der opstod inden for to år efter, at varen blev leveret til dig. I henhold til forbrugerkøbsloven har du som forbruger en 2-års garanti, hvilket betyder, at du kan få produktet repareret, udvekslet, tilbagebetalt eller reduceret pris for at have vist fejl eller mangler. Det skal klart fremgå, at der er en fejl eller mangel på produktet for at kunne påberåbe sig noget af ovenstående.
Hvis du vil annoncere et produkt, kan du gøre det ved at kontakte kundeservice via e-mail info@beslagonline.dk. I den e-mail beskriver du fejlen og sender med dit ordrenummer. Vedhæft venligst billeder af produktet for at fremskynde og lette vores håndtering.
Når du har modtaget bekræftelse fra os om en godkendt reklamation, skal du returnere varen til nedenstående adresse:
Beslag online
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige